DKNY

227 продукта

DKNY

За Donna Karan дизайнът е не само изразител на нейната емоционалност, но и започва и приключва с качествата на силуета. Предизвикателството в баланса на лукс, практичност и привлекателност е неизменно. Еклектичният и приземен американски дизайнер основава едноименния си лейбъл през 1984 г. Бързо става известна с продуктите от жарсе за всеки ден и базисните монохромни палитри. Няколко основни качества застават в основата на американския бранд, превърнал се в институция сам по себе си - лукс, чувственост, удобство и креативен почерк, винаги създадени с фини качествени материи и технологични иновации.

Вдъхновена от внучка си Gabrielle, Donna основава DKNY през 1989 г. с идеята да е по-младежката и достъпна интерпретация на къща Donna Karan, посветена на енергията и духа на Ню Йорк. С международен подход, забавление, забързаност и индивидуалност, DKNY отговаря на предпочитанията на хората по целия свят за уникален микс от стилове.

През годините Donna Karan печели почти толкова награди за хуманитарна дейност, колкото и за професионалната ѝ работа. Силата на природата ѝ е възнаградена с признания за постиженията на дизайнера, както и за личността Donna Karan.