Miss Triumph

Не са открити продукти

Miss Triumph

Историята на Triumph започва през 1886 г., когато Johann Gottfried Spiesshofer и Michael Braun основават водещата луксозна марка за бельо. С едва шест шевни машини и шест служители, двамата визионери стартират компанията с името Spiesshofer & Braun.

В момент, когато Belle Époque е в центъра на вниманието и всяка дама иска да изглежда като императрица, успехът е сигурен. Всяка щастлива история изисква запомнящо се име. Ето защо през 1902 г. Spiesshofer и Braun, вдъхновени от Paris Arc de Triomphe, назовават компанията “Triumph”.

20-те години са златното време на лейбъла. Triumph не само модернизира продуктите си, но и се превръща във водещ производител на Стария континент. Стилната елегантност от годините на Втората световна война е заменена с изискан шик. След първия корсет без презрамки и първия сутиен с регулируеми и отделящи се такива, Triumph вдъхновява голяма промяна. От 1953 г. се представя като “Triumph International” и до 1959 г. се разширява в цяла Европа.

През 60-те Азия също е покорена, а през следващото десетилетие лидерът в индустрията утвърждава позициите си на високотехнологична модна компания. Следва допълнително разширяване през 80-те и 90-те, за да задоволи желанията и растящите очаквания на потребителя.

Отличната комбинация на съвременен дизайн и неизменно качество във всички линии днес превръщат Triumph във водеща марка. Магазините по целия свят наброяват над 120. Брандът предлага широка гама от линии и колекции и изключителни продукти - от съблазнително бельо до функционално спортно облекло за мъже и жени - сред които Triumph, Triumph Essence, Miss Triumph, triaction, Valisere и Sloggi.