Morellato

40 продукта

Morellato

Oтвъд преходната мода на деня, Morellato има вдъхновяваща история, която започва преди повече от век. Брандът стартира от малка работилничка и се разраства до успешно предприятие.
Създател на лейбъла Made in Italy е Giulio Morellato, който изгражда имерията си от основи. Началото е поставено с малък бутик за часовници и бижута, собственост на двамата братя Morellato.
Иновация, визия и качество са непреходни ценности в етиката на марката, поддържаща безупречен темпоритъм със света на модата.

Брандът е част от Morellato Group, подбрал в екипа си експерти в дизайна, производството и маркетинга на бижута и часовници.
Morellato Group защитава своя маркетинг чрез брандовете си Morellato, Sector, Philip Watch, Bluespirit, Chronostar и чрез лицензираните брандове John Galliano, Maserati, Just Cavalli и Miss Sixty. Компанията има водещи позиции и в световното производство на часовникарски каишки и верижки.
Бижутерската линия, стартирана през 1999 г., превръща марката в символ на съвременния лукс. Концепцията "бижута за живота" дава излаз на напълно нови пазар и търсене. Това позиционира компанията като лидер в областта на модните бижута. Съвременната интерпретация на лукса, придаваща ценност на всеки миг, заедно с безупречното качество и изящна изработка, са само част от тайните, стоящи зад успеха на Morellato.

Лейбълът въвежда употребата на нови елементи като диаманти, злато, скъпоценни камъни и естествени материали и ги комбинира със стомана, предавайки истински ценности в ръцете на клиента. Същата висота на качество и изящност брандът влага и в изработката на часовници.
Morellato дължи успеха си на нестихващата креативност, съчетана със стройна дистрибуция в световен мащаб. Това превръща компанията в мощен двигател, удовлетворяващ търсенето на клиента във всяка точка на света. Брандът е неизчерпаем извор на нови предложения, готов да посрещне и най-колоритните и неочаквани изисквания.

Мрежа, която е в състояние да отговори на исканията на глобалния пазар и да се адаптира към различни местни изисквания. По този начин успява да предложи на своите потребители широк набор от предложения с цел да се отговори на най-различни очаквания и вкусове.