TOMS

29 продукта

TOMS

TOMS – бизнес със скромно начало и без претенциозност в търсените резултати, ненадейно се превръща в глобално движение. Скритата сила на бранда е, че от самото си създаване успява да промени живота на множество хора, започвайки от обувките…

Американският пътешественик Blake Mycoskie е силно повлиян от срещата си с босоноги деца в едно аржентинско селище през 2006 г. От тогава възниква идеята му за компания, изградена на принципа One for One, която при всеки продаден чифт обувки подарява чифт на човек в нужда. Днес TOMS разширява инициативата и прилага същия подход при очилата, дарявайки на тези с ограничено зрение.

Залагайки на отговорни и устойчиви практики във всичко, което прави, TOMS успява да разработи успешен бизнес модел, който непрестанно да взаимодейства с общностите и да ги развива.