Използвате стара версия на вашия браузър. Моля, свалете последната версия на браузъра за оптимално шопинг изживяване. Благодаря, разбрах.

    Пишете ни

    УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ

    Връщането е лесно – само следвай посочените стъпки

    Искаш да върнеш цяла поръчка или само един продукт? Може да го направиш лесно в рамките на 30 дни от получаване на пратката. Следвай стъпките:

    1. Отиди в Профила си и избери секция Връщане на продукти. Там ще откриеш направените от теб поръчки, както и тези, които подлежат на връщане. Избери поръчка, след това – продукт/и, количество и причина за връщане.

    2. Въведи точен адрес, от който да вземем пратката. Може да избереш адрес, на който вече сме доставяли пратки или да добавиш нов.

    3. Избери метод на плащане. Ако поръчката, която искаш да върнеш, е платена с кредитна или дебитна карта, сумата ще бъде върната по сметката, свързана с твоята карта. Ако плащането е извършено по друг метод сумата може да бъде върната по банков път в сметка по твои избор или чрез същия метод.

    4. Когато връщането бъде регистрирано, куриер ще дойде в рамките на 2-4 дни, за да вземе пратката с продуктите за връщане. Връщането е напълно безплатно след завършване на посочените по-горе стъпки. Молим те предварително да подготвиш продуктите. Те трябва да бъдат в тяхната оригинална опаковка. Не е задължително да бъдат в доставната опаковка, с която са ти били доставени от куриера. След като предадеш пратката на куриера, ще те уведомим за статуса на твоето връщане чрез имейл и SMS, както следва:

    - Ще получиш информация, когато връщането пристигне в нашия склад.

    - Щом проверим статуса на върнатите продукти, ще те информираме дали всички условия за връщане са изпълнени.

    - Ще ти съобщим, когато плащането е извършено.

    Важно: всеки формуляр за връщане е асоцииран с една поръчка. Ако желаеш да върнеш продукти от различни поръчки, молим, следвай стъпките по-горе за всяка направена поръчка поотделно и приготви отделна пратка за всеки попълнен формуляр за връщане.

    ВРЪЩАНЕ С EASYBOX

    1. Влезте в профила си и отворете секцията Връщания. Тук ще намерите всички поръчки, които сте направили и които могат да бъдат върнати според нашите условия. Изберете поръчката, след това продуктите, количеството и причината за връщане.

    2. След това изберете easybox, в който искате да оставите пакета за връщане. Можете да изберете едно от шкафчетата eMAG easybox, за които сме правили доставки или да добавите нов easybox.

    3. Изберете метод на плащане. Ако поръчката, която връщате, е направена с шопинг карта, кредитна карта или дебитна карта, сумата ще бъде възстановена в сметката, свързана с нея. Ако сте платили с друг метод, можете да изберете да получите парите в конкретна банкова сметка.

    4. След като регистрираме Вашата заявка за връщане, ние ще Ви изпратим PIN и QR кодовете по имейл и SMS, за да отключите easybox шкафчето възможно най-скоро. Дотогава, моля, опаковайте продукта, който искате да върнете, в оригиналната опаковка.

    Уверете се, че пакетът се побира в едно от шкафчетата. Размерите им са:

    • голям - 47 х 44 х 39 см

    • среден - 47 х 44 х 20 см

    • малък - 47 х 44 х 10 см

    5. Когато стигнете до избрания easybox, сканирайте QR кода или въведете PIN кода, получен чрез имейл и SMS, след което поставете пакета в шкафчето и се уверете, че сте затворили easybox правилно.

    Напомняме Ви, че ако превишите позволеното време, заявката автоматично се анулира и трябва да подадете нова заявка за връщане от Вашия акаунт.

    Не се притеснявайте, ние ще Ви уведомим, когато пратката пристигне в склада.

    След като проверим продуктите, които сте върнали, ще Ви уведомим дали всички условия за връщане са изпълнени.

    След това ще Ви уведомим, когато възстановим сумата, равна на връщането Ви.

    Трябва да знаете: формулярът за връщане е за една поръчка. Ако искате да върнете продукти от различни поръчки, ще трябва да възобновите горния процес за всяка направена поръчка.