Използвате стара версия на вашия браузър. Моля, свалете последната версия на браузъра за оптимално шопинг изживяване. Благодаря, разбрах.

Пишете ни

Условия за връщане

Връщането е лесно – само следвайте посочените стъпки

Искате да върнете цяла поръчка или само един продукт? Може да го направите лесно в рамките на 30 дни от получаване на пратката. Следвайте стъпките:

1. Отидете в Профила си и изберете секция Връщане на продукти. Там ще откриете направените от Вас поръчки, както и тези, които подлежат на връщане. Изберете поръчка, след това – продукт/и, количество и причина за връщане.

2. Въведете точен адрес, от който да вземем пратката. Може да изберете адрес, на който вече сме доставяли пратки или да добавите нов.

3. Изберете метод на плащане. Ако поръчката, която искате да върнете, е платена с кредитна или дебитна карта, сумата ще бъде върната по сметката, свързана с вашата карта. Ако сте платили чрез друг метод, може да изберете сумата да бъде върната по банков път в сметка по Ваш избор.

4. Щом връщането бъде регистрирано, ще бъдете информирани чрез имейл и SMS за статуса на върнатата поръчка:
- Ще бъдете информирани, когато връщането пристигне в нашия склад.
- Щом проверим статуса на върнатите продукти, ще бъдете информирани дали всички условия за връщане са изпълнени.
- Ще Ви информираме, когато плащането е извършено.

Важно: всеки формуляр за връщане е асоцииран с една поръчка. Ако желаете да върнете продукти от различни поръчки, моля, следвайте стъпките по-горе за всяка направена поръчка поотделно и пригответе отделна пратка за всеки попълнен формуляр за връщане.

Наскоро разглеждани продукти
Изчисти всички
Все още не сте разглеждали продукти. Използвайте опцията за търсене в уебсайта в горния десен ъгъл, за да намирате лесно любими продукти.
С включването на тази настройка ще виждате списък с наскоро разглеждани продукти.