Информация за връщане на продукт
Fashion Days прилага Директива 83/2011/ЕС на Европейския парламент и на Съвета относно правата на потребителите.
Тук може да намерите основни положения относно правата при връщане на продукти. За повече информация, моля вижте Общите условия за ползване на уеб сайта.
Потребителски права при отказ от договора, сключен от разстояние
Имате право да се откажете от договора, сключен от разстояние за направена поръчка в рамките на 30 календарни дни, без изрично задължение да посочвате причината за Вашето решение.
Срокът за отказ от договора, сключен от разстояние изтича след 30 календарни дни, считано от деня на доставката за съответния продукт.
За да упражните правото си на отказ от договора, моля следвайте тези стъпки:
1. Отидете в Профила си и изберете секция Връщане на продукти. Там ще откриете направените от Вас поръчки, както и тези, които подлежат на връщане. Изберете поръчка, след това – продукт/и, количество и причина за връщане.
2. Въведете точен адрес, от който да вземем пратката. Може да изберете адрес, на който вече сме доставяли пратки или да добавите нов. Всяко връщане в секция Връщане на продукти в Моят профил, направени чрез попълване на Формуляра за връщане, е напълно безплатно и се осъществява чрез нашите партньорски куриерски фирми.
Може да върнете продукта по друг, избран от Вас начин, в рамките на 14 дни от упражняването на правото на отказ от договора, сключен от разстояние.
3. Изберете метод на плащане. Ако поръчката, която искате да върнете, е платена с кредитна или дебитна карта, сумата ще бъде върната по сметката, свързана с Вашата карта. Ако сте платили чрез друг метод, може да изберете сумата да бъде върната по същия метод, банков път в сметка по Ваш избор или като ваучер на стойност, равна на стойността на върнатата поръчка. Ваучерът може да бъде използван за плащане на бъдещи поръчки от Fashion Days.
4. Щом връщането бъде регистрирано, ще бъдете информирани чрез имейл и SMS за статуса на върнатата поръчка:
Ще бъдете информирани, когато връщането пристигне в нашия склад.
Щом проверим статуса на върнатите продукти, ще бъдете информирани дали всички условия за връщане са изпълнени.
Ако сте избрали да получите сумата за връщане като Fashion Days ваучер, ще получите и ваучер код.
Ако сте избрали да получите сумата по банков път, ще Ви информираме, когато плащането е извършено.
Последици от връщане на продукт
При връщане на поръчка Fashion Days ще възстанови всички суми, получени от ваша страна, включително, ако е приложимо, разходите за доставка, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 календарни дни от датата , на която е постъпило доказателство от вас, че сте върнали съответния Продукт. Fashion Days не се задължава да възстанови допълнителните разходи за доставка, ако изрично сте избрали доставка, различна от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Fashion Days.
Fashion Days запазва правото си да отложи изплащането на сумите, докато не получи продуктите обратно или докато потребителят не докаже, че е изпратил обратно продуктите, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано.
Потребителят отговаря само за намаляване стойността на продуктите, причинено от боравене с тях, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто функционирането на продуктите.
Обобщение
Какво да направите, ако искате да върнете продукт?
Имате ли профил във Facebook?
Вече можете да се регистрирате във Fashion Days с Facebook профила си.
Моля, въведете имейл:
Приятно пазаруване във Fashion Days!
Потърси модели по твой вкус и се наслади на разнообразието oт модни предложения!
Продължи с пазаруванетоИмейлът за потвърждение на регистрацията може да бъде препратен само веднъж. Вече сме Ви изпратили такъв имейл за втори път. За повече информация, моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти на телефон 0700 17 660 (на цената на един градски разговор) или на fashion@fashiondays.bg
Възможно е да не получавате имейли от Fashion Days, тъй като са отбелязани като спам. За повече информация, моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти на телефон 0700 17 660 (на цената на един градски разговор) или на fashion@fashiondays.bg
Възможно е да не получавате имейли от Fashion Days, тъй като са отбелязани като спам. За повече информация, моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти на телефон 0700 17 660 (на цената на един градски разговор) или на fashion@fashiondays.bg
Възможно е да не получавате имейли от Fashion Days, тъй като са отбелязани като спам. За повече информация, моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти на телефон 0700 17 660 (на цената на един градски разговор) или на fashion@fashiondays.bg