Skip to main content

Интервю с креативния отдел на Fashion Days

Вчера стартира новата ни кампания "Преоткрий себе си всеки ден”, с която представяме колекции Есен/Зима 2016. Креативаната концепция е разработена заедно с румънската агенция Graffiti BBDO, която е вдъхновена от идеята за промяна и ви предизвиква да преоткриете себе си чрез експериментиране с нови стилове.

Ролята на модерната жена вече не е предопределена от някой друг  -  тя е такава, каквато сама избере да бъде. С други думи, вие сте това, което искате да бъдете. Вчера може да сте били принцеси, победители или дори изкусителки, но днес може да бъдете пътешественици, артисти или звезди. Жените сами решават какви да бъдат, а ние от Fashion Days им предоставяме необходимите продукти. Чрез новата ни кампания, искахме да илюстрираме гъвкавостта и безбройните аспекти на модерната жена и на факта, че тя може да открие всичко, от което има нужда, за да преоткрие себе си във Fashion Days,  обяснява креативният директор на Graffiti BBDO - Titus Dumitrescu. 

Как започна всичко?

От жената, която виждаме във Fashion Days, единодушен е екипът на Graffiti.

Представихме си една нейна сутрин, готова да започне деня, пълна с емоции и въпроси. Въпреки, че работи от 9 до 5, тя търси и открива по нещо ново за себе и заобикалящия я свят всеки ден. Тя се прибира всяка вечер с нови истории, с още въпроси, а понякога и с отговори. Сутрин старателно подбира аутфита си за деня, който ѝ служи за щит в битката ѝ с дневната програма.

"И който и да си ..." Ние разработихме тази кампания, осъзнавайки колко различен и сложен е всеки един от нас. Крайният резултат е добре балансиран и интересен. От Fashion Days разбират правилно контекста на модата и предлагат широка гама от продукти и гъвкави услуги за техните клиенти. Емоционалната промяна е следствие от опита и винаги рефлектира върху решението какво да облечем днес.

FW16-FTD-color-1

Как се идентифицира брандът с тази концепция?

В същността на Fashion Days винаги е била заложена концепцията за промяна. Брандът е създаден в Румъния като затворен и ексклузивен клуб, който се разраства и придобива лидерски опит в областта на електронната търговия. Преценихме, че е дошъл моментът, в който можем да си позволим да направим крачка напред към по-амбициозна комуникация, в която продуктите, които обличаме, да изразяват различни аспекти на нашата личност. Като онлайн магазин, ние винаги сме отворени към технологиите и всичко, което е ново. Fashion Days е достатъчно развит и отворен за промени бранд. Това ни позволява да излезем от затворената сфера на нашия личен стил и да говорим за промяна в много по-голям мащаб, сподели Ioana Mihai, директор стратегическо развитие на Graffiti.

Iulia Sas, креативен директор на Fashion Days, e дамата, която, разработи тази вдъхновяваща кампания заедно с нейния талантлив екип.

Концепцията е по идея на Graffiti BBDO, Румъния. Агенция, която пасна перфектно на нашите очаквания за създаването на пролетната ни кампания #TIMETOCHANGE. Ние искахме да продължим с тази платформа, за да постигнем напредък по темата промяна и модно вдъхновение. Всичко това съвпадна и с идването на Theodora Saguna в екипа на Fashion Days, която оглави нашия ПР и рекламен отдел. Това беше перфектното съвпадение!

Концепцията е базирана повече на идеята за промяна. Fashion Days ви помага да преоткриете себе си всеки ден и да бъдете който си пожелаете. При нас винаги ще откриете необходимите ресурси, перфектния аутфит, съвети и предложения как да използвате дрехите в своя полза. И разбира се, как да бъдете добре облечени, без това да ви струва много усилия и финанси.

Нашата цел е и винаги ще бъде да вдъхновяваме света около нас. Чрез тази кампания, ние таргетирахме хора от всички възрасти, от деца до жени и мъже на 40+.

Ние разбираме, че пазаруването онлайн може да бъде трудно за много хора. Това ни мотивира да отговаряме на нуждите на нашите клиенти и да им предоставим много повече информация за нашите продукти, както и стайлинг идеи за всеки вкус и бюджет.

Бихме искали да благодарим на всички, които участваха в тази кампания: екипът на Grafitti-BBDO, екипът на Fashion Days, на продуцентска къща De Film, Barna Nemethi – режисьор, Alex Galmeanu – фотограф и не последно място на нашите модели, които представиха всички персонажи с голяма всеотдайност.