Skip to main content

Коледни чудеса с Dana Rogoz и Maiocci

Dana Rogoz, Maiocci и Fashion Days обединяват сили в кампанията Save the Children

1_Dana

Dana е жена с детско сърце, блогър, за който модата е просто състояние на духа и начин на живот. Актриса, майка и постоянно присъствие в медиите – винаги искрена и усмихната. Dana Rogoz никога не отказва подкрепа, когато я поканят да се включи в благотворителна акция. Този път тя отговори положително на идеята на Fashion Days за фотосесия и придаде част от своя дух на колекцията на Maiocci и още няколко бранда. Всички продажби, генерирани от тази кампания, отиват право в Save the Children в Румъния. Прочетете нашето интервю с Dana и ще се влюбите в тази невероятна жена.

Участваш ли в други благотворителни активности освен тази? Какъв вид са те?Да, и трябва да призная, че напоследък все по-често получавам такива покани. Особено откакто станах майка, най-различни асоциации се обърнаха към мен с тази идея. Трудно ми е да ги селектирам дори, защото ми се струва доста нечестно да избирам кого да подкрепя. Затова винаги се отзовавам на такива молби, доколкото времето ми го позволява. Утре, например, ще представя събитие, посветено на деца с аутизъм. Смятам,че като публична личност е моя отговорност за използвам тази известност в полза на такива инициативи. Считам това за своя мисия: да запозная хората с тези наболели проблеми и да ги направя съпричастни в някаква степен.

Как се чувстваш днес с нас? Какво си помисли, когато Maiocci се свързаха с вас, за да станете лице на това важно събитие?Вълнувам се и нещата просто се случиха както трябва. Всичко бе доста професионално, бързо и точно такова, каквото си представях. Организацията е страхотна и за мен е голямо удоволствие да работя с моден сайт с такова силно присъствие и токлкова добре приет в Румъния и останалите държави. Ценя благотворителност с добра организация и голямо влияние.

Смяташ ли, че повече онлайн бизнеси трябва да се включат в такива колаборации за подобни благотворителни цели? Абсолютно. Точно в тази част от годината трябва да отворим сърцата си още повече и такива акции имат своето място! Освен това, пазараувайки по Коледа, клиентите ще са наясно, че парите им (или поне част от тях) отиват за благородна кауза и ще зарадват не само своите близки и приятели, а и съвсем непознати хора. Хора, които се нуждаят от подкрепа.

Какви други действия според теб трябва да бъдат предприети?Успешната благотворителност изисква време. Не е лесно да се планира и организира в детайли целият този процес, който е натоварен с мисията да повлияе на хората и да произведе резултати. Когато става дума за тази конкретна кампания, ти правиш дарение, купувайки рокля. Същата онази рокля, която така и така си намислил да си купиш. Доброволчеството и добрата воля идва от мен и Fashion Days в такъв случай, защото клиентите нищо не губят - те просто мислят за другиго, мислейки и за себе си, и по този начин правят дарение.

Коя е любимата ти рокля Maiocci?Хмм...трудно е да избера само един модел. Но все пак мисля, че това е червената с джобовете. Изглежда толкова чувствено, колкото и игрива – чудесен микс между двете.

В каква ситуация си представяш себе си в тази рокля?Тези дни, по празниците. Всички полудяват по червения цвят! А и трябва да призная, че съм малко суевеврна в това отношение. Знаете...онези поверия, че червеното носи щастие и късмет.

Maiocci, Fashion Days и Dana Rogoz се превърнаха в екип за кампанията “Save the Children“. Всички продажби, генерирани от тази кампания, ще стигнат директно до онези дечица, които се нуждаят от топлина и светлина. Нали вярваме в чудесата по Коледа?

2_Dana

3_Dana

4_Dana

5_Dana