Предлагано от DiKa
В случай че желаете да върнете продукти, поръчани от този партньор на Fashion Days Marketplace, можете да го направите чрез куриер/локер. Всеки търговец на платформата Fashion Days може самостоятелно да определя начина, по който приема връщания, затова е важно да се запознаете с този раздел преди да подадете заявка за връщане. По-долу ще намерите пълната политика за връщане на нашия партньор: Такса за връщане 9,90 BGN
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в раздел „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не отговаря на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с продавача на имейл: fashiondays_ro@emiroglio.com или тел. +359888004699.
Ако сте получили работещ продукт, който отговаря на описанието, но желаете да упражните правото си да го върнете в срок от 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл fashiondays_ro@emiroglio.com
Номер на поръчката
Дата на получаване на продукта
Имена на клиента
Контактен телефон
Вид и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, куриерска разписка за пощенски паричен превод)
По желание можете да посочите причина за връщането.
След изпращане на данните с вас ще се свърже представител на E.MIROGLIO EAD.
Ако желаете да се свържете по телефон с представител на E.MIROGLIO EAD, номерът за контакт е +359888004699.
Моля, свържете се с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещнете затруднения при опит да се свържете с търговеца, моля, пишете ни на https://www.fashiondays.bg/page/send-us-a-message/ или ни се обадете на 0700 17 660.
Получател: E.MIROGLIO EAD EAD
Адрес: Spas Sokolov 7, DiKa office, Manastirski livadi, Sofia city, 1404
Тел.: +359888004699
Предпочитан куриер:
Моля, имайте предвид, че разходите за доставка при връщане на продукта са за ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаването на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от fashiondays.bg този срок се удължава до 14 дни. В този случай E.MIROGLIO EAD EAD ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от E.MIROGLIO EAD EAD стоки, тяхното качество и безопасност през срока по чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати закупените продукти, задължително условие е те да са в добър търговски вид, без да са използвани и с ненарушена цялост на опаковката. Продуктите трябва да съответстват на вида, в който са получени от потребителя. Продукти, които не отговарят на тези условия, не подлежат на връщане и отказ.
В случай на производствен дефект, установен след получаване на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт според заявката. В този случай разходите за доставка са за сметка на E.MIROGLIO EAD EAD
При връщане на закупени стоки по желание на клиента, съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако при получаване на стоката установите, че опаковката е повредена или разкъсана поради неправилен транспорт, или липсват части, рекламацията и застраховката се уважават само в присъствието на куриера. В този случай, моля, свържете се с нас незабавно и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява с отбелязване върху товарителницата на куриера. Съставя се протокол, описващ констатираното състояние на пратката и опаковката. Ако приемете пратката на свой риск и не предявите претенции пред куриера, рекламацията може да се счита за невалидна.
Доставка до автомат/пункт за вземане Easybox
Доставката до Easybox е услуга, предлагана от Fashion Days за определени продукти, в зависимост от техните размери и характеристики. Подробности относно цените и политиката за доставка до автомат може да намериш тук: Fashion Days - How can we help you?
Доставка до адресДоставката до адрес се извършва изцяло от продавача, който определя собствената си политика за доставка.
Общата стойност ще бъде изобразена в кошницата преди да завършите поръчката.